Понеділок, 11.12.2017, 03:03
Вітаю Вас Гість | RSS

АНДРІЇВСЬКА ЗОШ І-ІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Педколектив

     Сучасна Андріївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів здійснює навчально-виховний процес відповідно Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», державної програми «Учитель», обласних, регіональних та районних програм. 
      Педагогічна проблема, над якою працює учительський колектив: ,,Удосконалення навчально-виховного процесу на основі активізації пізнавальної діяльності учнів та застосування елементів інноваційних педагогічних технологій". Школа повністю укомплектована педагогічними кадрами та технічним персоналом.
     Директор школи  Мітнович Петро Антонович, 1961 року народження, закінчив Рівненський педагогічний університет у 1983 році, учитель загально-технічних дисциплін та праці, педагогічний стаж 31 рік, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, має звання «Старший вчитель», нагороджений Грамотами Міністерства освіти і науки України, управління освіти і науки Полтавської облдержадміністрації, відділу освіти Диканської райдержадміністрації.
     Якісний склад педагогічних працівників:
     Для виконання освітньо-виховних завдань у школі працюють 10 педагогів. З них:  
                  мають звання ,,Старший учитель” - 2  учителі;  

                  - спеціалісти вищої категорії - 1  учитель;

                  - спеціалісти  I категорії - 7 учителів;

                   - категорії «Спеціаліст» - 2 учителі.

    

      За освітнім рівнем педагогічний колектив має такий склад:

         - з вищою педагогічною освітою - 9 учителів;

         - з середньою спеціальною - 1  учитель;

         - Грамоти МОН України - 3  учителі;

         - Грамоти обласного управління освіти і науки - 6 учителів.

Педагогічний колектив  школи    поставив  перед  собою  завдання – не   загубити  жодної  дитини,  дати  кожній  можливість   розкрити  все  найкраще,  закладене природою, сім'єю,  школою.  Формуємо  компетентну  особистість,  створюємо  умови  для  її  повноцінного  фізичного, інтелектуального, духовного  розвитку. Орієнтиром  нашої  діяльності  є  модель  компетентного  випускника,  яку  створюємо з метою досягнення  поставленої  цілі. 

Мітнович П.А.,  вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «Старший вчитель», використовує  на уроках диференціацію  та  інтеграцію  навчальних  завдань,  що  забезпечує  ефективність  навчально-виховного  процесу, здійснює  міжпредметні  зв'язки. Закінчив Рівненський педагогічний університет, педагогічний стаж роботи 31 рік.

Вовк Л.М., учитель першої кваліфікаційної категорії, на уроках історії постійно використовує різні форми і методи роботи з дітьми, вдало використовує індивідуальний, диференційовний підхід, матеріали розвитку історії рідного краю. Закінчила Полтавський педінститут, стаж роботи 23 роки.

Таран С.О.  учитель кваліфікаційної категорії "спеціаліст", організовує всю позакласну, загальношкільну виховну роботу. Координація роботи учкому, молодіжної піонерської організації «Веселка», організація проведення вечорів відпочинку, різноманітних конкурсів художньої самодіяльності, виставок малюнків, робота спортивної волейбольної секції зумовлюють постійно знаходити спільну мову у контактуванні з дітьми. Закінчила Гадяцьке державне училище культури, стаж роботи 16 років.

Чопівська К.Д., вчитель  першої кваліфікаційної категорії, здійснює  пошукову  діяльність, керує пошуковим загоном «Паросток». Завдяки роботі цього загону зібрано багатий матеріал з історії розвитку села Андріївка, історії школи, унікальності природних особливостей села. Закінчила Полтавський педінститут, стаж роботи 33 роки.

Лукаш Т.І., учитель першої кваліфікаційної категорії, використовує комунікативний  підхід  до  мови,  де  головне  місце  відводиться  розвиткові усного  мовлення ,  особливо  діалогічного.  Вчитель  підбирає  такі  ситуації,  в  які  може  потрапити  учень  дома,  в  школі,  в  громадських, суспільних місцях. Незалежно  від  теми  і  класу  намагається  звернути  увагу  на  виховний  потенціал  уроку. Закінчила Полтавський педінститут, стаж роботи 26 років.

Городницька Н.М., вчитель  першої кваліфікаційної категорії, «Старший вчитель», ефективно використовує на уроках ігрові моменти,  диференціацію  та  інтеграцію  навчальних  завдань,  що  забезпечує  ефективність  навчального  процесу: підвищується  швидкість  читання,  розвивається  самостійність  мислення учнів початкових класів. Закінчила Полтавський педінститут, стаж роботи 33 роки.

Чопівська Л.І., учитель першої кваліфікаційної категорії, крім навчання учнів 1-4 класів грамоті забезпечує в класному колективі формування відносин взаємодопомоги, співробітництва, дружби та взаємоповаги. Закінчила Полтавський педінститут, стаж роботи 24 роки.

Покотило Н.В., Неізвідський І.Г.учителі першої кваліфікаційної категорії фізико-математичного циклу, завдяки яким учні школи мають достатньо глибокі знання з даних дисциплін. В роботі часто використовують проведення нестандартних уроків. Закінчили Полтавський педінститут, стаж роботи відповідно 37 та 43 роки.

       Учителі школи беруть активну участь у роботі районних методичних об’єднань, семінарів, творчих звітів учителів району, постійно (раз на 5 років) проходять атестацію на відповідність кваліфікаційній категорії.

                                                                                                                                                               

 

 

 

 

Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту